Poslední dny roku 2012 byly v pojišťovnictví významné přípravami sjednocení cen životního pojištění pro ženy a muže. Tato změna vychází ze směrnic Evropské unie, která zaujala rovný přístup k oběma pohlavím a nařídila pojišťovnám sjednotit sazebníky. Až do 21. prosince tak mohly ženy uzavřít životní pojistku za podmínek výhodnějších, v průměru až o 40 % levněji. Na tento časově omezený benefit upozorňovala také direct mailingová kampaň, kterou 5P AGENCY realizovala pro společnost Partners Financial Services. Cílová skupina žen byla oslovena nabídkou životního pojištění za stávajících podmínek tj. před vstupem legislativní změny v platnost. Zásilka v podobě maileru s tvarovým výsekem vlaku obsahovala plně personalizovanou nabídku životního pojištění pro ženy, sestavenou společně s partnery Aviva-MetLife, Aegon a Generali. Adresátky upozornila na legislativní změnu, která vstupuje v platnost, a jednoduchým příkladem výpočtu ukázala výši úspory, kterou lze získat včasným uzavřením pojistné smlouvy.
Jsme na trhu více jak 20 let. Během této doby jsme si vybudovali pevnou pozici spolehlivého partnera mezi předními poskytovateli direct marketingu v ČR.