Zásilka musí zaujmout a podnítit zvědavost. Během krátké doby můžete otestovat účinnost připravované kampaně, na základě reakce cílové skupiny upravit obsah i obal zásilky a následně oslovit stovky, tisíce i desítky tisíc adresátů. Na rozdíl od e-mailu nepotřebujete k zasílání novinek žádný souhlas. Zároveň jasně víte, kdo je vaše cílová skupina a koho oslovujete.
Připravili jsme a úspěšně zrealizovali již stovky kreativních kampaní, takže i vám umíme poradit. Díky promyšlené personalizaci můžete připravit nabídku na míru jednotlivým klientům, různým regionům, přikládat unikátní slevové kódy, poukázky nebo doporučit adresu nejbližší pobočky. V rámci jedné kampaně můžete využít hned několik odlišných verzí dopisu. Navíc pro vás je to bez práce: naši specialisté zpracují databázi kontaktů, naprogramují personalizaci a vy jen potvrdíte správnost.
Nemáte čas se přípravou direct mailu zabývat? Na základě požadavků pro vás vymyslíme vhodné texty, grafickou podobu a takové složení zásilky, které osloví stávající i nové zákazníky a přinese vám nové obchody. To vše za zlomek nákladů, které byste museli vynaložit na služby call center, plošné inzerce nebo práce obchodních zástupců.